2014. máj 13.

Mandala a biztonságos közlekedésért

írta: Szindrana
Mandala a biztonságos közlekedésért

Elkészültek a közlekedésmandalák. 

Megszenvedtem velük. A netem finoman szólva ramaty, a vidéki élet áldása. A rendszeres kapcsolatot Facebook-on és mélen a telefonommal tudom elérni. Ez egy hagyományos készülék, pár centis kijelzővel. Így amikor a megrendelő átküldte a fotót, hogy és ezt 13 centibe meg tudnám-e, finoman szólva nem a reális képet látva döntöttem úgy, hogy igen. Ami azt illeti, megfizettem az árát. 

Amikor rájöttem, mit vállaltam, elkezdtem halogatni. Aztán, amikor már nem húzhattam tovább, nekiálltam, és végül kiderül,t hogy annnnnyira azért nem volt nehéz, de azért de. Mindegy, a lényeg, hogy készen vannak, most már csak kettőre szalagot kell tennem, hogy fellógathassák a visszapillantóra, kettőt meg kétoldalú ragasztóval teszünk valamelyik ablakra.

SAM_0002.JPG

Szólj hozzá

közlekedés mandala üvegfestés