2014. már 13.

Néha a legegyszerűbb a legjobb

írta: Szindrana
Néha a legegyszerűbb a legjobb

Na jó, kicsit elmandaláztam magam :)

Ráadásul - vagy pont azért - nem is azok lesznek, amiket először válogattunk. 

Közben új feladatot is kaptam. Egy angyalkát szeretne valaki a lámpájára. Átlátszót, hogy áthatoljon rajta a fény, hogy átvilágítsa a színeket. Ez azt jelenti, hogy a klasszikus ragacs nem lesz jó: csúnya lenne, ha egy nagy sötét folt éktelenkedne a szép, csillogó ezüstös fényű angyalkám feje helyett...

Igen, napokba telt, mire megtaláltam a megoldást. Gyöngyös próbálkozással kezdtem. Különlegesen szép lett volna, ha működött volna, de tulajdonképpen szerencse, hogy nem működött, mert irtó sokáig tartott vele és drága gyöngyből sok, szóval nagyon megdrágította volna. Aztán dróthorgolással próbálkoztam, meg láncszövéssel, de az nem volt olyan szép, mint szerettem volna, ráadásul félő volt, hogy csúnyán összekarcolja a festést.

Aztán egyszer csak belémvágott. Egyszerű, olcsó, és még ráadásul elegáns is:

SAM_0910_1.JPG

Ha nem látszana: ez selyemszalag. Ez még nyers: sokkal kidolgozottabb, azaz eldolgozottabb lesz, és egy kis gyöngyöt is tervezek rá. Itt még csak azt tesztelem, mennyire erős és biztonságos ez a megoldás. Az angyalka kész, holnap mutatom :).

Szólj hozzá