2017. jún 07.

Gyere át!

írta: Szindrana
Gyere át!

nematlatszo.png

Kedves Olvasóm!

Régen írtam ebbe a blogba, de látom, hogy folyamatosan látogatják ezért írok most. Egyet.

Nem volt elfelejtve sem a mandalafestés, sem a spirituális út. Sőt. Az elmúlt években sokat tanultam, remélhetőleg fejlődtem is. Letisztultak a dolgok. Mivel foglalkozom és mivel nem, mire mennyi időt szánok, hová teszem a hangsúlyt - és hát jogilag is helyre kellett tenni a dolgokat, ha nem akartam a névtelenségben maradni.

Persze a legfontosabb változást az az igény hoztam hogy valami pluszt adjak a mandaláimnak. Az a minimum, hogy használni akartam a mandalák ősi szimbólumrendszerét, tanultam a csakrákról, a színekről és formákról. De valami ennél is különlegesebbre vágytam. Bizonyítékra - magamnak -, hogy a mandaláim nem "csak" szép képek, és főleg nem "csak" ésszel megmagyarázható hatásúak. Mondjuk

... ez a gyökércsakrára hat, mert piros és négy szirma van rajta a virágnak..."

Azt akartam, hogy a mandaláim TÉNYLEG hassanak. Ezért megtanultam a Spirituális Válasz Terápiát. Így valóban "be tudom mérni" az elkészült mandalákat, nem csak a csakrák szerint, de mintegy 80-féle pozitív energiát is tesztelve a jóléttől az Istenszeretetig.

Ami pedig még fontosabb, hogyan tudok személyre szabottan mandalát "lehívni", de minimum megállapítani, hogy a meglévő mandalákból kinek melyikre van most a leginkább szüksége - akár saját magának, akár ajándékba választunk.

Tehát ha érdekel ez az új, fejlettebb, tudatosabb Szindrana-Mandala, akkor gyere a

weboldalra IDE,

vagy kövess a Facebook oldalon!

Szeretettel várlak:

                         Mariann

Szólj hozzá