2014. már 04.

Mandala-mánia

írta: Szindrana
Mandala-mánia

Fesd az ördögöt a falra...

Nem panaszképpen mondom, sőt. De épp most beszéltem róla, hogy jön a megrendelés, és felülír mindent, amikor is befutott egy megrendelés, és felülírt mindent :) Négy mandala - első körben:

Nagyon örülök, mert nagyon szeretek mandalát festeni, tényleg egyfajta meditáció, kifejezetten csendes-visszavonulós zenét szoktam hozzá hallgatni. Ráadásul a szokásos 20 centinél nagyobbak, 25 centisek lesznek, így sokkal jobban kidolgozhatom majd a színeket.

Úgy alakult, hogy most is minike képeket kaptam, mint annak idején a mozaik-angyalhoz, szóval rajzolni is kell előtte... Ez nem is baj, mert az üveglapok, amiket rendeltem hozzájuk (eddig csak 20 centis lapokon dolgoztam), hétvége felé érkeznek meg...

Szólj hozzá

mandala üvegfestés