2014. már 27.

Élet virága - újratöltve

írta: Szindrana
Élet virága - újratöltve

Elköltöztem, még nincs netem otthon, ez az egy-két hét kicsit necces :).

Azt hittem,miután kész lett a harmadik mandala, hogy már nem festek ott, csak majd itt. De kiderült, hogy nem olyan lett a zöld, mint amit várt a megrendelő (simán megtörténik, senki se hibás). Úgyhogy gyors kitalálni a következőt, és meg is festeni, mert költözés után kell egy-két hét, mire festőképes egy lakás. 

Valamikor rá voltam indulva az élet virága motívumra, el is kezdtem két mandalát, egyet ezüst, egyet arany alappal. De nem tudtam befejezni. Tulajdonképpen nem tudtam eldönteni, milyen is legyen tovább. De most, az ékköves-cukorkás mandalák ötletet adtak. Úgyhogy jó kis szivárványos lett, és naná, hogy akkor már muszáj volt megcsinálni az arany változatot is!!!

 SAM_0929.JPG

SAM_0930.JPG

Szólj hozzá

megrendelés mandala üvegfestés Élet virága